Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 23 juni 2013

52.57 Eigenlijk niets...

Ik heb eigenlijk niets om te laten zien. Ik heb deze week een aantal shirtjes gewassen, zodat ze elk moment bedrukt kunnen worden, maar aan het bedrukken zelf ben ik niet toegekomen. Ideeën genoeg, maar ernstig gebrek aan tijd. En tijd blijft komende week een schaars goed....


Ik ben bang dat deze shirts er volgende week op dit tijdstip nog exact hetzelfde uitzien.

Geen opmerkingen: