Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

vrijdag 22 april 2022

52.384 Scandinavian Christmas

Afgelopen week was er weer Bee en ik had even geen flauw idee wat ik dar moest doen en bovendien ook weinig tijd om iets voor te bereiden of te bedenken. Daarom deed ik en greep tussen de UFO's en daar vond ik de tas met alle benodigdheden voor de Scandinavian Christmas. Ik pakte nog snel een tasje met naaibenodigdheden en daar moest ik het dan maar mee doen.
 
Eenmaal op de Bee werd ik toch wel weer enthousiast, al weet ik nu ook weer waarom ik er toentertijd klaar mee was, ik had even geen zin meer in borduren. Maar nu werd ik helemaal zen van het borduren van de rand.
 
Dit blok is al af.
 
Ooit al gesneden, nu weer uitzoeken wat ook alweer de bedoeling is......
 
Alweer een stukje opgeschoten met de rand.
 

Goede keuze dus voor deze keer.

Geen opmerkingen: