Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 10 april 2022

52.382 Groene strookjes

Na het maken van al die blokjes, moet er nog wel het een en ander gebeuren om er een quilt van te maken. Afgelopen week zette ik een eerste stap. Ik zette groene strookjes aan de blokken. Helaas lukte het niet om aan alle blokken een groen strookje te zetten. Ik had mij verrekend bij het maken van het snijschema en nu kom ik stof tekort. Maar goed het begin is er.






Geen opmerkingen: