Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 9 januari 2021

Rondje Zwarte Dennen

De planning was om vandaag met Mams een route van dertig kilometer te gaan lopen vanuit Steenwijk, maar toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik me knap beroerd. Desondanks stapte ik uit bed, soms helpt het om gewoon te starten. Helaas was dat vandaag niet zo. na een half uur belde ik Mams  dat het hem echt niet ging worden en dook ik terug mijn bed in.

Na een paar slapen en lummelen voelde ik mij weer een stuk beter en dus nam ik contact op met Mams om te vragen of ze alsnog een rondje met me wilde lopen. Dat wilde ze wel en zo vertrokken we naar de Zwarte Dennen.

We waren zeker niet de enigen die dat plan hadden opgevat, de parkeerplaats stond vol, maar gelukkig viel het onderweg enorm mee met de drukte en konden we redelijk ongestoord wandelen, alleen bij het kruisen van de mountainbikeroutes was het opletten geblazen.







En zo speelden we vandaag toch nog even buiten.

Geen opmerkingen: