Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 3 januari 2021

52.330 Ja, januari

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Op het gebied van mijn bu-jo zat het december ietwat tegen, ik heb er niets bijzonders van gemaakt, alleen de lijnen kregen een rood kleurtje. Januari wist ik dan wel iets leuks van te maken. Lang leve de vakanties!



Mocht je je afvragen wat er langs de wolkenrand staat geschreven:

Lichtpuntjes

Soms zijn ze groot,
soms zijn ze klein.

Je hoeft ze niet te zoeken,
je kunt ze ook zijn.





En net zoals altijd zijn de voornemens weer goed, maar wat niet lukt, lukt niet. En zolang ik mijn afspraken kan noteren is er niets aan de hand.

Geen opmerkingen: