Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 6 april 2019

24e Eendrachttocht Assen

Samen met Mams vertrok ik naar Assen voor een tocht van 25 km. Nog voor we de auto uitgestapt waren, kregen we al gezelschap van Hilly en Gerda. Met zijn vieren liepen we naar de startlocatie en even later vertrokken we met zijn vieren.

Na korte tijd kwamen we op een voormalig landgoed, waar de sporen van het verleden nog te zien waren.










De eerste rust kwam als geroepen, want we waren toe aan een toilet en een bakkie. En na dit aangenaam verpozen, konden we weer vol goede moed verder.




In wisselende samenstellingen schoten de kilometers onder onze schoenen door, voor we het wisten stonden we bij de tweede rust. Hier genoten Mams en ik van een kop soep.





Het venijn zat hem deze keer in de staart, want de laatste 10 km waren zonder rust. Nu is dat geen enkel probleem, zeker niet als de omgeving zo mooi is.














En zo konden we weer 25 kilometer bijschrijven.

Geen opmerkingen: