Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 20 augustus 2016

Kamperen

Met Dochterlief en vriendin M ging ik een paar dagen kamperen. Man, man wat hebben we dat gemist. Voor vertrek moest ik even goed nadenken hoe het ook alweer zat met het in- en uitklappen van de vouwwagen en ook hoe we alle spullen ook alweer verdeelden over de vouwwagen, de keuken en de auto. Maar afgelopen maandag vertrok ik met twee jongedames op de achterbank en de vouwwagen aan de trekhaak richting Borger. Binnen 2 uur hadden we de hele boel staan en was het tijd om iets te eten en te drinken en natuurlijk om te relaxen.

Dinsdag gingen we op de fiets naar het Boomkroonpad, een uitje dat al heel lang op mijn verlanglijstje staat, en de dames gingen graag mee.





Omdat deze meiden altijd het naadje van de kous willen weten, werden de informatieborden allemaal gelezen.






Er werd geklommen en gedaald, takken en bladeren werden van dichtbij bekeken en de grote vraag was, wat die wezentjes die her en der staan, nu eigenlijk voor wezentjes zijn.
















En ik dacht dat het speeltuin tijdperk afgelopen was, maar gelukkig viel dat mee. Ook op 13- en 14-jarige leeftijd blijft de schommel leuk.





Ook andere onderdelen van de speeltuin werden met een bezoek vereerd en zo vermaakten we ons nog een poos.

Woensdag kwamen Manlief en de Wandelkerel op bezoek en die dag sloten we af met een BBQ.


En verder vermaakten we ons met zwemmen, tekenen, spelletjes doen en luieren. Donderdagavond kwam vriendin D de gelederen versterken en ik heb genoten van alledrie de meiden.





Vrijdagavond vertrokken we weer naar huis. Een korte break, maar wat was het genieten. Dochterlief en ik vinden het voor herhaling vatbaar!!!

Geen opmerkingen: