Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 28 september 2015

52.141 Pronkjewail

Om nog maar even in de sferen van de TodN te blijven, deze week heb ik mijn wandelpronkjuweel gemaakt. Of gemaakt, verfraaid.

Misschien was het al opgevallen op de foto's van afgelopen weekend, maar ik heb een nieuwe wandeltas, deze keer geen heuptas, maar een rugzak. En naast de andere voordelen die een rugzak heeft, is er ook dat voordeel van meer ruimte en dus heb ik mijn wandelemblemen op de rugzak gezet.

Ik had keurige making-of foto's, maar ook die zijn verloren gegaan. Dus hier enkel een foto van het resultaat.



En natuurlijk hangen er ook allerlei andere memorabilia aan de tas.

Geen opmerkingen: