Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 24 maart 2013

52.46 Royal Flush

De aanschaf van de Cameo heeft toch ook een bepaald verwachtingspatroon opgewekt. Vrienden, familie en vage kennissen verwachten tegenwoordig een uniek shirt op hun verjaardag. Voor die vrienden en familie regelen we dat graag, maar vage kennissen stellen we nog wel eens teleur.

Maar nu moesten we vrienden ook teleur stellen. Niet omdat er geen shirt was, maar omdat ik gisteravond de rit van 20 km niet aandurfde. Ik had al een paar dagen last van mijn ogen, maar na de koude wind van gister, bleef ik maar huilen. Mijn ogen waren gisteravond knalrood, waterig en het zicht was troebel. Dus besloten we dat het beter was om thuis te blijven en om niet naar de verjaardag van vriend D. te gaan.

Het cadeau voor D, lag al klaar. Dus D mocht je hier mee kijken voor je we bij je op visite komen, wij gunnen je een Royal Flush!!!




Behalve als je tegen manlief pokert!!!!!!! Gefeliciteerd met je verjaardag.

Geen opmerkingen: