Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 8 november 2010

Even uitblazen

Wat een morgen. Heb het idee dat ik er al een hele dag op heb zitten.

Vanmorgen kwam dochterlief met een bleek bekkie en zwarte wallen onder haar ogen uit bed. Ze had lekker geslapen maar ze voelde zich nog steeds niet goed. Dat was dus ook duidelijk te zien. Sinds vrijdag klaagde ze al over oorpijn en ze blijft maar moe en moe en moe.

Dus naar de huisarts. Eerst haar oor bekeken en bingo, een pracht van een gehoorgangontsteking. (Daar heeft ze dus zaterdag ook al mee gehockeyd.) Daarna gesproken over haar vermoeidheid. Omdat ze astma heeft eerst alle medicatie maar eens doorgenomen. Voorlopig volop aan de puf en ook de dosering verhoogd. Die stond nog op een te lage dosering.

Vervolgens toch ook maar besloten om bloed te laten prikken. Wie weet speelt er nog meer dan alleen haar astma.

Dus eerst naar de apotheek om nieuwe medicijnen te halen en vervolgens naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. In het ziekenhuis was het natuurlijk bloedheet en druk, maar gelukkig waren we vrij snel aan de beurt.

Omdat we nu toch al de hele ochtend onderweg waren ook nog maar even snel naar de winkel gegaan en nu zitten we, gelukkig, weer thuis. Dochterlief kijkt een dvd en maakt ondertussen een tekening. En ik....

Ik neem nog een kopje thee, even uitblazen!!!!

Morgen krijgen we de meeste uitslagen van het bloedonderzoek en over 3 weken moeten we weer terugkomen bij de huisarts. Pfffff.

Geen opmerkingen: