Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 12 oktober 2020

52.318 Mondkapjes, mondkapjes, mondkapjes

Met twee studenten en een docent in huis heb je in de huidige tijd veel mondkapjes nodig. En hoewel ik er echt niets aan vind om die dingen te maken, kroop ik toch maar achter de naaimachine om een stapel van die dingen te maken.

Dat deed ik in twee delen. Eerst maar eens vier stuks.








En daarna nog een rondje naaimachine om acht stuks te maken. Met de eerder gemaakte exemplaren moeten we ons nu wel een paar dagen kunnen redden,










Hopelijk kan ik me komende tijd weer bezighouden met dingen die ik wel leuk vind!

Geen opmerkingen: