Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 24 november 2013

52.72 kraamcadeau

Een van de juffen van Dochterlief beviel van een gezonde zoon. En beter nieuws kun je toch niet krijgen. Natuurlijk is dat een cadeau waard en daarom werd alle kinderen gevraagd om een cadeautje in te leveren voor een grote kraammand.

Tja, en dan wil Dochterlief natuurlijk een bijzondere bijdrage doen. En dat lukte...


Met een lap spijkerstof naar oma om de naam van de nieuwe boreling te laten borduren.


Vervolgens nog even bij oma in de lapjeskast voor een leuke voering.



Eenmaal thuis alles netjes afmeten en afwerken. 


Hengsels snijden.....


Bedenken hoe voering, hengsels en buitenkant ook alweer in elkaar gezet moeten worden.


Afwerken en dan het eindresultaat!!!!!


Geen opmerkingen: