Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

dinsdag 19 juli 2022

N4D dag 1, de dag van de schaduw

Gister op de Wedren troffen we op de valreep nog een aantal bekenden. We kletsten daar even bij en toen zei ik grappend dat ik nu moest bedenken hoe ik een verslag van deze dag op mijn blog moest gaan zetten. Corné kwam met het briljante plan om een verslag te maken van "De dag van de schaduw" en dat is het dus nu geworden.

En gelukkig konden we de hele dag meeverhuizen met de schaduw, want onze caravans staan tegenover elkaar. Ook staan we langs de rand van de camping en dus een boswal, dat betekent dus de hele dag schaduwplekken. Al was het af en toe vechten om de beste schaduwplek, maar met behulp van de parasol wisten we allemaal de dag redelijk door te komen.



Ondertussen had onze buurvrouw een badje klaargezet, helaas was die niet groot genoeg voor het hele straatje....



 
 
We bleven dus maar braaf verhuizen. Daar waren we niet de enige in, het was heel rustig op de camping, iedereen deed hetzelfde als wij.








 
Gelukkig was de catering vandaag alweer aanwezig, zodat we niet hoefden te koken in een zeer warme caravan. Na een smakelijke maaltijd, was het tijd voor de voorbereidingen voor de eerste/tweede wandeldag.

We gingen redelijk op tijd naar bed met het motto: "Slaap je niet, dan rust je toch!" Op naar morgen, dan mogen we eindelijk op pad!!!

Geen opmerkingen: