Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 26 november 2016

Handwerk en Quiltdagen Nieuwegein

Vandaag was het weer vroeg opstaan. Samen met Mams ging ik op weg naar Nieuwegein, Handwerk en Quiltdagen. Deze keer was het niet voor de ontspanning, we gingen samen met een aantal anderen de stand van de Droomdekenstichting bemannen. Deze dag is bedoeld om de Droomdekenstichting bekender te maken. We waren mooi op tijd en omdat we met zijn zessen waren, besloten we om met vier man in de stand te blijven, zodat we elke keer twee aan twee de beurs over konden. Na een bakkie waren Mams en ik de eersten die los mochten.

We begonnen op de expositie. Er hingen heel veel quilts en die bekeken we uitgebreid. Veel verschillende makers en daardoor veel verschillende quilts. Leuk om te zien en de allerleukste quilts zetten we op de foto.











Het nadeel van zoveel quilts in een kleine ruimte vind ik wel dat je op een bepaald moment verzadigd bent. Daarom liepen we even later de beurs zelf op. Hier vermaakten we ons nog een poosje en toen werd het tijd om terug te gaan naar de stand van de Droomdekenstichting.




We hadden leuke en inspirerende gesprekken, we verkochten lootjes, want er was een quilt te winnen en we deelden folders en informatie uit.



En toen was het vijf uur en sloot de beurs. Het was een drukke en intensieve dag, maar wat heb ik genoten. Wat is het toch leuk om anderen te helpen. Daar krijg ik energie van.

Geen opmerkingen: