Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 6 november 2016

52.182 KreaDoe

Wat valt er te vertellen over de KreaDoe. Zo veel, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Hoewel, ik kan natuurlijk beginnen met vertellen dat we met zijn vieren waren. Wandelmams, Dochterlief, vriendin M en ik. En dat de heenreis, zo'n anderhalf uur in de auto, reuzegezellig was. En dat alles meezat, zodat we zelfs al voor 10 uur de jaarbeurs binnen liepen. Gelukkig was het daar warm, want het stukje van de auto naar binnen, was bibberkoud. Maar die paar euro voor de garderobe hielden we liever in onze zak voor alle leuke dingen.

Na een sanitaire stop konden we zo doorlopen naar binnen. En daar scheidden de wegen. De jongedames gingen apart van de oudere dames op pad. We maakten een afspraak voor later op de dag, want natuurlijk is het wel leuk om elkaar af en toe te treffen.


De ochtend gebruikten we vooral om rond te kijken, de middag was voornamelijk voor het doen.



De dames aan het kleuren. Zo geconcentreerd dat ze niet eens doorhadden dat ik foto's nam. 


In de weer met porseleinstiften. 

Mams en ik aan het mochila-haken. 






We maakten een praatje hier en daar, met Dendennis, maar ook met willekeurige bezoekers of standhouders en voor we het wisten was het 5 uur. Tijd om naar te gaan. Natuurlijk nog wel met wat nieuwe aankopen in de vorm van bolletjes voor omslagdoeken en drie rollen flex.

Het was een topdag!!!!

Geen opmerkingen: