Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 9 maart 2014

De eerste warme zondag van het jaar....

Hij was er vandaag. De eerste warme zondag van het jaar. Soms moet je wachten tot mei en nu hebben we hem gewoon begin maart al te pakken. En wat wij doen zo'n eerste warme zondag?

Naar buiten!!!!!








Voor Manlief ziek werd, hadden wij de traditie dat we op de eerste warme zondag op de fiets stapten om ergens in de omgeving een ijsje te gaan halen. Uurtje fietsen, rennen, spelen, ijsje eten en weer terug fietsen.

Helaas zit dat er op dit moment niet in. Maar als het niet kan zoals wij willen, dan doen we het maar zoals het kan. En dus vertrokken we met de schatjes voor een blokkie om door het dorp.




En natuurlijk sloten we de wandeling af met een ijsje!!!!



En zo is de traditie in ere hersteld!!!!

Geen opmerkingen: