Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 6 februari 2014

Het zal toch niet waar zijn......

Keek ik net in mijn agenda, staat er voor morgen geen enkele afspraak. Er is geen arts, hulpverlener, ondersteuner of instantie die ons morgen ergens verwacht........ Nee, echt niet!!!!!


Nu betekent dat niet dat ik morgen ook niets op het programma heb staan, want er moeten boodschappen gedaan worden en ik ben aan de beurt om drie dametjes naar de hockeytraining te brengen, maar dat is alles.

En wat ik nu morgen ga doen verder????? Geen idee, want ik ga niet van te voren bedenken wat ik KAN gaan doen. Ik zie morgen wel wat de dag brengt. Misschien zit ik het grootste deel van de dag naar het plafond te staren, misschien verzet ik bergen werk, het maakt niet uit.

Ik heb morgen tijd voor mezelf!!!!!!!

Geen opmerkingen: