Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 24 december 2012

Kerstwens....

Ook deze is niet van mijzelf. Maar beter goed gejat, dan ........

Ik drink op de mensen die positief leven, die zich niet laten leiden door al het chagrijn.
Ik drink op de mensen die zich al tijdens de regen verheugen op de aanstaande zonneschijn.
Ik drink op de mensen die relativeren, die na blijven denken volgens hun eigen patroon.
Ik drink op de mensen die beslissingen nemen, die niet geven om uiterlijk vertoon.
Ik drink op de mensen die blijven geloven dat eerlijk het langst duurt, ook al doet het soms pijn.
Ik drink op de mensen die respect kunnen tonen voor het feit dat we allemaal anders zijn.
Ik drink op de mensen die mij motiveren, die mij doen inzien dat al het slechte overwaait.
Ik drink op de mensen die zich verdiepen in waar het in het leven eigenlijk om draait.
Ik drink op de toekomst, die van jou en van mij. Op een fonkelnieuw jaar en natuurlijk de kerst ook erbij.
Dus laten we proosten, kom, hef het glas beerenburg, bier of wijn. Dat we ook in 2013 maar allemaal gezond en gelukkig mogen zijn!


Namens Manlief, het Wandelmannetje, dochterlief en mijzelf wens ik alle lezers van dit blog een liefdevol en vooral GEZOND 2013 toe!!!!

Proost op het nieuwe jaar en goede jaarwisseling gewenst.



1 opmerking:

Jennn zei

Jullie ook fijne feestdagen gewenst!