Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

woensdag 21 november 2012

52.28 Toch weer shirtjes

Volgens mij loop ik nog steeds een beetje achter met mijn 52-blogs. Het blog dat ik nu post, had afgelopen weekend gepost moeten worden. Maar ja, toen had ik net de vorige twee gepost. Dus met een half weekje vertraging en de belofte dat ik vanaf nu elk weekend een 52 post, hoop ik dit goed te maken.

En zoals de titel al aangeeft laat ik deze keer toch weer shirtjes zien, in plaats van ander handwerk. En ook hierover kan ik de belofte doen, dat de 52-blog van komend weekend een naald-en-draad-blog betreft. Maar ik weet zeker dat het Wandelmannetje superblij is met mijn activiteiten van deze week. En dat maakt dan alles weer goed.

Er is slechts één probleem. Hij moet kiezen welk shirt hij aandoet. en kiezen behoordt niet tot zijn beste eigenschappen.

Welke vind jij het leukst????


Geen opmerkingen: