Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 20 november 2011

Hou je dan nog steeds van mij?????

Manlief is thuis en we hebben nog een lange weg te gaan. Komende week zal ik het eindgesprek met de neuroloog ook met jullie delen, maar nu zijn we allen maar blij dat HIJ thuis is. En na alle stress van de afgelopen dagen, past de nieuwe single van Jan Smit toch wel erg bij ons levensverhaal.

Want ik vind manlief nog steeds de leukste en de liefste manspersoon die ik tot nu toe in mijn leven ben tegengekomen!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-kprWzZjVYI


En ik hou dan ook nog steeds van hem!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: