Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 31 januari 2011

Druk weekend

Het weekend was druk, maar gezellig. Zaterdagmorgen vertrokken we naar het Open Huis op mijn werk. De schatjes vonden het super. Proefjes doen bij Natuurwetenschappen, sporten bij de LO-collega's en spelletjes doen "op" de laptop.

 Rood en groen wordt......
 Uhhhhhhhhh..........
 Rood en groen!!!!
 
 Balkunstenaar!!!!!!
Wizzkid!!!!

Na afloop gingen we naar huis. Manlief was toen al vertrokken naar het voetbalveld voor een oefenwedstrijd. Na een snelle boterham bracht ik dochterlief naar een feestje. Thuisgekomen een poosje gequilt en met het wandelmannetje gekletst. Om half 7 stond de oppas op de stoep, gevolgd door dochterlief.

Manlief en ik lieten de schatjes achter en vertrokken naar wandelmams en paps om hun mee uit eten te nemen. Heerlijk gegeten bij de Griek, gezellig bijgekletst, gelachen en genoten.

Daarna naar huis om de schatjes in de auto te laden om op verjaardagsvisite te gaan. Daar bleven we slapen, dus een borreltje gedronken, bijgekletst, gelachen en genoten. Zondagmorgen nog een poos gebleven en toen weer naar huis.

Rond 1 uur languit op de bank en daar het grootste deel van de dag gebleven. 

Van dit soort weekenden moeten we niet te veel hebben. Ze zijn vreselijk gezellig, maar pffffffff.

Geen opmerkingen: