Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 20 november 2023

52.429 Debbie en David

In mijn blog over de KreaDoe noemde ik al de Durbies, de gehaakte stressbalvervanger. Nou die Durbies zijn dus af en Dochterlief en ik hebben ze Debbie en David genoemd. Dat allitereert zo lekker, Debbie en David Durbie. Intimi mogen ook Debs en Dave zeggen....

In de vorige twee posts hebben jullie al kennis kunnen maken met David, hij kwam daarin al voorbij, maar nu volgt de officiële kennismaking met beide...
 







 
Debbie is ondertussen met Dochterlief mee naar Leeuwarden, maar we zullen ze regelmatig met elkaar herenigen.

Geen opmerkingen: