Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 26 december 2022

Kerst 2022

We deden het ook deze kerst rustig aan, "All you need is love" kijken, lekker uitslapen, heerlijk brunchen, spelletje spelen, wandelingetje (alleen dochterlief en ik), muziek luisteren, bijkletsen, film kijken en natuurlijk cadeautjes uitpakken. Het was een ouderwets gezellige, ontspannen en rustige kerst. Wij hebben genoten.



















En de gedichten die volgen natuurlijk nog...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Loop je alvast een jaar voor, met kerst 2023😉

Liesie zei

Ik ga zo snel, niet bij te houden......
Klein foutje dus, ik heb het aangepast.