Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 21 juni 2015

52.128 Ik blijf haken

De laatste tijd ben ik eigenlijk alleen maar aan het haken. Dat komt omdat dat kan terwijl ik lekker op de bank hang. Ik kijk dan met een half oog mee naar de tv en kan nog kletsen met mijn huisgenoten. Ik doe zo dus mee aan het gezinsleven en ben lekker bezig met mijn eigen ding.

Omdat ik wel weer eens eindresultaat wilde zien, besloot ik een klein projectje tussendoor te doen. Ik zocht en vond hier een leuk patroontje van een hartje. En dat werd mijn tussendoorproject.

Hartje deel 1.

Deel 1 ging zo snel dat ik vergat tussendoor foto's te maken.

En eigenlijk ging deel 2 ook weer heel snel.

En toen moest ik toch even nadenken waar ik mijn knopendoos had gelaten. Die staat al een hele tijd werkloos te zijn en was dus bedolven onder een dikke laag stof. Maar ik wist hem boven water te krijgen.


Het was even zoeken, maar ik vond 2 geschikte knoopjes. Daarna  haakte ik de hartjes aan elkaar, voorzag het geheel van mooie afwerkkralen aan de onderkant en na anderhalf uur had ik een leuk cadeautje voor Dochterlief, die meedeed aan een 5-kilometer-run. Dit was vrijwillig-verplicht vanuit school.



Ik vind dit een leuk hartje hartje om te haken. Het kost me zo'n anderhalf uur en het is een leuk cadeautje om te geven. Er zullen er wel meer volgen.

Geen opmerkingen: