Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 29 maart 2015

52.116 Dichter bij Kerst

Omdat ik ondertussen weer te veel UFO's heb liggen, zowel op haak-, quilt- en ander handwerkgebied, heb ik mij deze week maar weer eens op zo'n UFO gestort. De Scandinavian Christmas.

Nu ik bij het tweede blok alleen nog maar moest borduren, had ik er even geen zin meer in. Nog steeds niet trouwens, maar ik weet van mijzelf ook dat als ik het blok niet gelijk borduur, ik straks vier blokken heb liggen die alleen nog geborduurd moeten worden. En dan maak ik deze quilt nooit af. En dus heb ik nu blok twee weer opgepakt.




Overigens kwam ik er tijdens het borduren achter dat er nog een reden was waarom ik dit blok terzijde had geschoven. Ik ben vergeten de steel van de paddenstoel te appliqueren. En dus moet ik (een deel van) de hoed loshalen om de steel netjes te bevestigen. En ik hou niet van uithalen.....


Maar het goede voornemen is nu om elke maand één keer aan de Scandinavian Christmas te werken.

Geen opmerkingen: