Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 13 april 2014

52.90 Geen handwerk maar foto's

Ondanks het feit dat het afgelopen 2 weken hier erg stil was en ik vooral aan het tobben ben geweest, heb ik toch niet helemaal stil gezeten. Ik heb de nodige foto's gemaakt. Misschien onbewust toch om vast te leggen dat ik(we) gewoon doorga(an) met leven.

De schatjes bakten pannenkoeken.
 




De Wandelkerel kwam thuis met een prachtig rapport.


We genoten van een heerlijke zondag buiten...





En deden mee met een televisiequiz..








En op een ochtend bij het opstaan zag ik dit...



Heb maar heel snel en heel hard geroepen dat hij zeker niet bij ons moest zijn. Moet er toch niet aan denken.....

En wat ik dan zeker niet gedacht had, gebeurt dan wel weer. De knotwilg die oudjaarsdag in brand stond, loopt uit.




En dan heb ik stiekem toch een klein beginnetje gemaakt met een handwerkje. De eerste steken voor de volgende N4D-mascotte zijn gemaakt.


En dan kom ik tot de conclusie dat ik zeker niet heb stil gezeten afgelopen weken.

Geen opmerkingen: