Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 21 november 2021

52.365 Klusjes

Helaas deze keer geen creatieve uitingen, maar vervelende herstelklusjes. Soms is het even niet anders. 

Het simpelste klusje was een nieuw koordje rijgen door een trainingsbroek van de Wandelkerel.


Ook nog niet zo ingewikkeld was het maken van het lusje van een jack van Dochterlief.


Iets ingewikkelder werd het toen er nieuw elastiek in een broek van Dochterlief moest, de broek zakte af. Maar ook dat lukte.



Ook maakte ik een afwerkbies langs de kraag van een vest van mijzelf. Er was een draadje losgeraakt en daardoor was de kraag gaan rafelen, maar ik kan nog geen afscheid nemen van het vest, het zit zo lekker.

Deze knoop moest wel het veld ruimen.


 
En tot slot repareerde ik een spijkerbroek van de Wandelkerel, als arme student probeer je dat soort aankopen zo lang mogelijk uit te stellen.
 


 
En zo was ik toch even zoet. Niet leuk, wel een goed gevoel nadien.

Geen opmerkingen: