Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 7 januari 2016

Toch weer wachten.....

Vandaag had ik een drukke dag. Omdat de wifi in mijn tijdelijk onderkomen nog steeds niet werkte ben ik maar eens gaan uitzoeken waar dat in zat. Het bleek om een storing te gaan in een klein deel van de accommodatie en hoewel er hard naar een oplossing was gezocht, was er nog geen reden gevonden voor de storing. En dus heb ik overplaatsing aangevraagd. Ik wilde naar een deel waar wel wifi is en dan ook maar gelijk het weekend bijboeken. Want dat Manlief ook het weekend moet blijven is nu wel duidelijk.

Gelukkig kreeg ik alle medewerking en toen moest er verhuisd worden en daar gaat toch altijd meer tijd in zitten dan gedacht. Ik liep een paar keer heen en weer, liet de boel netjes achter en bracht toen de sleutels van de eerste locatie terug. En toen wilde ik even ontspannen en omdat ik nu weer internet heb, besloot ik om de eerste aflevering van "Moordvrouw" terug te kijken. Die waren we zondag helemaal vergeten.

Daarna was het tijd om naar Manlief te gaan. Hij had een rustige dag gehad. Het spoelen van de long gaat goed en daarom is besloten om af te wachten tot maandag om eventueel de chirurg in te schakelen. Dat is natuurlijk positief nieuws, want dat betekent dat het goed gaat, maar we zijn het wachten zo enorm zat. Daarnaast wordt Manlief morgen getest op tbc. Er zijn symptomen die wijzen op tbc. Er wordt gekeken of Manlief tbc heeft of heeft gehad. Waar en hoe hij dat ooit opgelopen moet hebben, daar hebben we geen idee van, maar we weten wel dat er eind 2011, toen Manlief ook in het AMC lag ook gedacht is aan tbc. Ook dit is dus weer afwachten.

En er is nog één ding waar we op moeten wachten. En dat is misschien nog wel het lastigste. Morgen komen onze schatjes naar Amsterdam en dan kunnen we eindelijk weer met ze knuffelen en praten. Want ondanks alle medeleven, goede zorgen en social media is er niets leuker dan fysiek bij elkaar zijn. Wat zal de dag morgen lang duren...

1 opmerking:

Anoniem zei

Geniet van jullie familiedag ook al had je liever thuis geweest.
Geef ze virtueel ook van ons ook grote hug.
Sterkte, liefs, succes met wachten en groetjes van Eric en Carla.