Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 11 januari 2016

HOERA

Alle uitslagen van vandaag waren goed. Bloedwaarden stabiel, op de longfoto geen vocht meer te zien, ook uit de drain geen vocht meer. Conclusie: operatie niet nodig!!! En nog beter nieuws. Manlief mag mee naar huis.

Drain verwijderen, alsnog de MRI ten behoeve van de neuroloog, medicijnen mee voor vandaag en morgen, afspraken over hoe nu verder, instructie over het verzorgen van de wond van de drain en de onstlagbrief.

En dan het mooiste moment van de dag. Naar huis bellen om te zeggen dat we allebei naar huis kwamen. Dochterlief kon het niet geloven. Het was eerst stil en toen vroeg ze: "Maar mag je echt naar huis-huis? Niet naar het ziekenhuis?" Nee dus, naar huis-huis!!! We voelden de opluchting door de telefoon heen.

Nog even gegeten in het AMC en wachten tot half zeven, om de file te ontwijken. Spullen pakken, Manlief installeren in de auto en rijden. Klokslag zeven uur verlieten we het terrein van het AMC en om half negen stonden we op de oprit thuis.

En nu ben ik kapot. Zo moe, moe, moe. Al dat reizen, het leven in het ritme van bezoektijden, zorgen voor de informatie naar de kinderen, naar de rest van de familie, het alleen zijn, slapen in een vreemd bed, in een vreemde omgeving, met vreemde geluiden. Moe, moe, moe.

Straks lekker in mijn eigen bed, met Manlief naast me. Morgen een dagje bijkomen en dan het normale leven weer oppakken. Wat verlang ik daar naar: Gewoon gewoon!!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldig nieuws, dat jullie weer thuis zijn. Morgen maar lekker uitslapen.

Anoniem zei

O, mijn naam vergeten bij de vorige reactie.
groetjes Liana

peter en sieta zei

Wat ben je toch een kanjer.
En ga maar lekker genieten van je rust, dat heb je wel verdient. Lekker saampjes en de Kids.
Groeten Peter en Sieta

Angelique fhd zei

PFFF nu pas de tijd gehad je blogs bij te lezen. Wat een weken heb je weer achter de rug. Heel fijn dat Arjan weer thuis is. Let je ook een beetje op jezelf? Dat is ook heel belangrijk hoor! Nu lekker genieten van het samen zijn. Knuffell, Angelique

Eric nat zei

http://www.totallyfuzzy.net/ourtube/gerry-the-pacemakers/youll-never-walk-alone-video_e19583f09.html

Margje zei

Wat fijn dat het met Arjan en jullie dan ook, weer beter gaat. Lekker thuis, aansterken en genieten van elkaar! Ook vanaf hier volgen wij jullie. ieve groetjes uit Rouveen,
Margreeth Huurman(-Smit)