Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

donderdag 5 september 2013

52.61 Nieuw leven

Ik beken, meteen en volmondig. De datum waarop ik dit publiceer is niet de datum waarop ik dit schrijf. Via de vaste computer krijg ik, nog voordat ik een letter heb getypt, een foutmelding. Ik heb geprobeerd dit te verhelpen, maar het wil niet lukken. Dus nu werk ik via een andere computer. Hier krijg ik wel elke keer de melding dat er een fout op de pagina zit, maar uiteindelijk lukt het om te publiceren. Deze 52 had op 29 augustus gepubliceerd moeten worden.

Maar om op het onderwerp terug te keren. Wij werden verblijd met de geboorte van een achterneefje. En om zijn vader en moeder een snel cadeautje te geven, had ik al een aantal vlaggetjes op voorraad liggen, zodat ik op korte termijn een naamslinger kon maken. En zo ontvingen de trotse ouders binnen een paar dagen dagen een naamslinger. Deze slinger kreeg eerst een plekje in de kamer om later te verhuizen naar de babykamer.




Geen opmerkingen: