Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 16 oktober 2023

52.425 proef Dutch Dishes

Met de quiltgroep hebben we weer een nieuw project opgepakt, de Dutch Dishes. Dat is een servieskast met kopjes, borden, koektrommels, enzovoort. De techniek die daarbij gebruikt wordt, is paper piecing, een techniek die ik wel ken maar nog nooit heb gebruikt. Het leek mij dus handig om eerst een proefje te maken.






Het viel mij nog niet mee, maar uiteindelijk was het resultaat toch echt wel herkenbaar als theepot. Proef dus geslaagd. Ik denk dat ik later nog een patroon uit de Dutch Dishes maak in deze kleurstelling, maak ik er pannenlappen van...

Geen opmerkingen: