Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 1 oktober 2023

52.423 Droomdekeninspiratiedag

Sinds vorig jaar is de landelijke Droomdekendag gewijzigd van een maakdag naar een inspiratiedag. Vorig jaar hadden we op die dag andere plannen, maar dit jaar was de agenda leeg en dus gingen Dochterlief en ik naar Soest, waar het thema vandaag "kleur" was.




We volgden workshops, bezochten de (stofjes)markt en genoten van een lekkere lunch. Vol inspiratie en met een tas vol lapjes gingen we zitten voor de show-and-tell.
 




Tijdens de show-and-tell kwamen weer prachtige dekens voorbij. Ik maakte ongelooflijk veel foto's, te veel om hier te laten zien, ik hou het dus bij een paar foto's.
 








In de auto naar huis kletsten we gezellig na over deze dag. Nu de inspiratie laten bezinken en dan weer mooie dekens maken.

Geen opmerkingen: