Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 20 mei 2023

52.411 Droomdekens thuis

Het was de bedoeling om vandaag bij Aly te gaan quilten, maar door omstandigheden bleven Dochterlief en ik thuis. Maar dat hield ons niet tegen om toch aan de slag te gaan.
 
Dochterlief wilde toch weer gaan meanderen en besloot om eerst even een proeflapje te maken.

Gelukkig ging dat goed en dus durfde ze het aan om ook haar deken te gaan meanderen.



 
Helaas moest ze op een bepaald moment stoppen, we hadden niet de juiste rode kleur garen in huis, maar het begin is gemaakt.

Ik hield mij bezig met mijn deken en was ook toe aan doorquilten, al hield ik het iets eenvoudiger, gewoon een mooie slingersteek.



 
We waren niet zo lang en intensief bezig als we bij Aly gedaan zouden hebben, maar ook kleine beetjes leiden naar een groot(s) resultaat.

Geen opmerkingen: