Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 25 maart 2017

Genieten

En dan lopen eindelijk de temperaturen op, schijnt het zonnetje en kan het genieten weer beginnen. Maar voor het genieten echt kan beginnen, ging ik eerst aan het werk. Dit jaar maar weer een nieuwe poging doen om een moesstrook aan te leggen. De strook is afgebakend, maar was weer helemaal vol gegroeid met gras. Ik ben dus flink aan het spitten en schoffelen geweest. Daarna heb ik er wat verse grond op gegooid en nu wachten tot er daadwerkelijk gezaaid kan worden.

En daar heb ik al een voorproefje op genomen. Er lagen wat teentjes knoflook, die waren uitgelopen. Eens kijken of ze genoeg puf hebben om uit te groeien tot plantjes. Ook had ik zaadjes van een pepertje bewaard. Die ook maar in de aarde gedaan. En de bieslook van vorig jaar heeft zelf besloten om er weer iets van te maken. Het begin is er.





Dochterlief was ook weer volop aan het genieten. Eindelijk weer buiten op de trampoline.




De lente is begonnen!!!!

Geen opmerkingen: