Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 11 maart 2017

52.200 NLDoet: Droomdekentjes

En op de zaterdag van NLDoet wordt er dit jaar niet gewandeld. Wandelmams en ik waren wel een beetje teleurgesteld, want de 5e Weidebliktocht werd ook deze dag gehouden en Mams en ik wilden graag voor de 5e keer mee doen. Maar we kunnen niet op twee plekken tegelijk zijn en de Droomdekentjes kregen deze keer voorrang. Zeker omdat we mevrouw Sjeik enthousiast hadden gemaakt voor de Droomdekentjes en zij vandaag ook naar Zwolle zou komen om bij Wandelmams, Dochterlief en mij aan te sluiten. Even na tien uur zwaaiden we de Sjeik uit, hij ging een mannendag houden met de Wandelkerel en manlief.

Verdeeld over 2 ruimtes werd er in Zwolle hard gewerkt om weer een mooi aantal droomdekentjes te maken. Natuurlijk werden er ook al kant-en-klare dekentjes meegenomen en was er ook veel tijd om ideeën uit te wisselen en bij te kletsen. De dag vloog voorbij.


















Na een dag hard werken was het tijd om de ingeleverde dekentjes te bekijken. Het waren er maar liefst 25. Wat fijn om weer 25 kinderen blij te kunnen maken.









Vermoeid maar voldaan gingen we weer naar huis.

Geen opmerkingen: