Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

dinsdag 28 februari 2012

Hap, slik....

Tja, als je er een beetje bij wilt horen als (bijna)puber in deze tijd, dan moet je toch echt wel aan de beugel. En dan wel een blokjesbeugel natuurlijk, want met zo'n buitenboord-geval loop je toch echt wel voor l.l.

En na een eerste bezoek aan de orthodontist, waarin werd bepaald dat zoonlief inderdaad wel een beugel kan gebruiken, was het vandaag tijd voor het voorbereidende werk. Dus foto's maken. Eerst rontgenfoto's en daarna aangezichtsfoto's. En natuurlijk het welbekende "happen".....

En met zijn vader als excuus (papa wil weten hoe dat allemaal gaat) heb ik een paar foto's kunnen maken....




En nu maar hopen dat hij zijn zo felbegeerde "blokjesbeugel" krijgt. Het gaat tenslotte allemaal om imago!!!!

Geen opmerkingen: