Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

vrijdag 15 maart 2024

52.446 NLDoet Almelo

Vandaag stond de NLDoet-dag in Almelo op het programma en ik ging verder waar ik in Zwolle gebleven was.




Ik ging namelijk dat wat ik in Zwolle gesneden had aan elkaar zetten.



Het duurde even voor ik doorhad hoe dat ik beste kon aanpakken, maar al snel had ik een methode te pakken en zo groeide de droomdeken rij voor rij.



Omdat de stroken schuin worden verwerkt en er dus moment komt dat ik echt moet opletten hoe ik de volgend strook bevestig, besloot ik om dit punt eerst te laten voor wat het is en aan de andere kant te beginnen.



Omdat er veel werd gekletst en gedeeld en omdat er natuurlijk een show-and-tell was, kreeg ik de top niet af, maar dat komt een andere keer wel weer. Wel kreeg ik weer een hoop inspiratie voor volgende projecten.












Wat is het toch fijn om met een groep mensen met dezelfde doel bezig te zijn. Zeker als je ziet hoe verschillend ze dat doel allemaal bereiken. Ik hoop dat ik nog veel van dit soort dagen mee mag maken en nog veel mooie droomdekens kan afleveren!

Geen opmerkingen: