Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zondag 10 juli 2011

Klaverbladloop Uffelte

Weinig tijd en puf om een verslag te maken. Wandelmams, het Wandelmannetje en ik hebben 30 km gelopen en wederom genoten van de tocht. Mooie omgeving en goede organisatie en dit jaar een recordaantal deelnemers van 690!!!

Genieten van de omgeving, ook in natuurgebied Ooster- en Westerzand.



Nieuw in de route, het turfvaartje, wandelen tussen manshoge varens!!! Bijna Wandelmams kwijt.

Weilanden die paars zien van de korenbloemen. Genieten met een grote G.

En toch maar weer een foto van koeien.

Een spannende doorgang op het Domineespaadje in Havelte.

Het Wandelmannetje was tegen het eind zo moe dat hij zijn oma spontaan een hand gaf.
Ruim 30 kilometer op de teller. Knappe prestatie van het Wandelmannetje, zijn eerste 30 kilometertocht.

En in hotel-brasserie de Roskam troffen we deze tekst aan. Dan ga je toch nog blijer naar huis?

Geen opmerkingen: