Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 7 december 2015

52.151 Elk nadeel heeft zijn voordeel

Omdat Manlief in het ziekenhuis lag en omdat de thuisblijvers ook nog niet tot de fitte mensen behoorden, werden alle afspraken afgezegd. En dat betekende dat er tijd was om te haken of te lezen. Dochterlief had vage plannen om met haar hockeyteam nog Sinterkerst te vieren en ze vroeg of ik wat leuke dingen wilde haken. En dat deed ik dus. Het werd de donut uit Kawaii haken van Dendennis. En zo tussen de bedrijven door, op mijn gemakje, haakte ik dit weekend een donut.









En mochten de dames geen Sinterkerst gaan vieren, dan hebben we alvast een leuk cadeautje op voorraad.

Geen opmerkingen: