Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

woensdag 18 juli 2012

Dag 1

Vanmorgen was het dan zover. De eerste 4Daagse voor het Wandelmannetje ging van start. Het vroege opstaan ging prima en precies volgens schema kwamen we aan bij de Wedren.


Na de startscan liep het Wandelmannetje te stralen van oor tot oor. Hij was eindelijk gestart.

We hebben een prima dag gehad. Het bleef nagenoeg droog en hert wandelen ging goed. Alleen het laatste stuk op de dijk vond het Wandelmannetje vervelend. Door de drukte konden we niet in ons eigen tempo lopen, het ging te langzaam, en dat in combinatie met de vermoeidheid na 35 km wandelen, is erg vervelend.



Het Wandelmannetje kreeg onderweg veel complimentjes, omdat hij de 40 loopt en die vervelen nog niet. Maar eens zien wat morgen ons brengt!




1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat het allemaal goed ging. Succes voor de nog volgende dagen. Gr. Helma