Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

zaterdag 2 juni 2018

52.241 Droomdekentjes

Gelukkig stond er deze zaterdag geen wandeling op het programma, want de blaren van vorige week zijn nog lang niet genezen. Man, ik heb deze week zelfs nog geen schoenen aan gehad. Wat een ellende die voeten.

Nu ben ik natuurlijk verplicht om elke zaterdag te wandelen en had ik natuurlijk gewoon thuis kunnen blijven, maar er stond iets leukers op het programma: Een dagje droomdekens maken in Zwolle.

Dochterlief had andere verplichtingen vandaag, dus samen met Mams ging ik die kant op. Ik hield mij bezig met een lasagnaquilt en Mams hield zich bezig met van alles.

Aan het einde van de dag kon Mams 35 dekentjes mee naar huis nemen om in te boeken. En ik? Ik had alle lossen stroken aan elkaar en de slinger al een keer dubbel gestikt. Geen slecht resultaat vind ik zelf.









Geen opmerkingen: