Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

maandag 30 januari 2017

52.194 Grote lapjes

Ik was van plan om zaterdag te gaan wandelen in Munein. Mijn wekker ging dan ook om 7 uur. Ik ben uit bed gestapt en heb in de keuken gestaan, maar ik kon werkelijk niet bedenken wat ik nou moest gaan doen, ik was nog zo duf. Ik ben na 5 minuten dus maar weer in bed gestapt. en dat bleek gene verkeerde beslissing, om 9 uur werd ik weer wakker en toen waren de watten uit mijn hoofd verdwenen.

Nu had ik wel ineens een heleboel tijd. En omdat ik na het maken van mijn galajurk de smaak van het kleding maken wel weer te pakken heb gekregen, kroop ik dus maar achter de naaimachine. Ik wilde het patroon van mijn galajurk gebruiken om nog een jurkje en een shirt te maken. Ik daar nog stof voor liggen, dus niets hield me tegen. Nou ja, bijna niets. Na een bezoek aan Mams om de goede kleur konen voor de locker te halen, kon ik echt los.







Het shirt krijgt gele mouwen en de jurk roze mouwen. En na het knippen, kon ik gaan stikken.





En tadaa, het eindresultaat. Ik ben blij.

Geen opmerkingen: