Naar Purper:


JE MOET ZEILEN OP DE WIND VAN VANDAAG. DE WIND VAN GISTEREN HELPT JE NIET VOORUIT, DE WIND VAN MORGEN BLIJFT MISSCHIEN WEL UIT! tekst en uitvoering: PURPER

Ik hou van motto's, hoewel ik niet iemand ben die ze zelf verzint. Liever zoek ik naar bestaande motto's die aansluiten bij mijn (manier van) leven. De tekst van Purper is al sinds jaren mijn handelsmerk, maar sinds ons bezoek aan de musical "Soldaat van Oranje" is daar een tweede motto aan toegevoegd: Morgen is Vandaag! Eigenlijk zeggen beide motto's hetzelfde. Geniet nu, leef nu, doe nu!!! En dat blijf ik proberen!!!!!

dinsdag 27 december 2016

Het strand

Na twee dagen harde wind, was de wind nu eindelijk gaan liggen. Dus op zoek naar een strandrolstoel. En die vonden we. Dus nu konden we eindelijk met zijn vieren het strand op.








Het is best zwaar om zo'n strandrolstoel te duwen, maar we dat wisselden we met zijn drieën af. En het feit dat we met zijn vieren op strand waren, maakte natuurlijk alles goed. Alleen het laatste stukje omhoog door het mulle zand, deden de Wandelkerel en ik met zijn tweeën. En dat dat laatste stukje zo zwaar was, was een hele goede aanleiding om onszelf te trakteren op warme chocolademelk met slagroom!!!!



Geen opmerkingen: